Diğer sonuçları görmek için yukarıya kaydırabilirsin.
Giyim mağazaları için duvar dekorasyonu önerileri
PAYLAŞ
Facebook İnstagram

Giyim mağazaları için duvar dekorasyonu önerileri

Yayınlanma tarihi: 13.03.2020

Onca emek harcadığınız, yatırım yaptığınız, heveslerinizi karşılayan, hayallerinizin karşılığı bir butiğiniz var, fakat müşteri dönüşümlerinden memnun değilsiniz. Bunun nedeninin sadece ürünlerinizin kalitesinden veya sergilediğiniz hizmetten kaynaklandığını düşünüyor olabilirsiniz, fakat dekorasyondaki uyumsuzluklarda mağazanızın dönüşüm oranını etkiliyor olabilir.Son zamanlarda dekorasyon trendlerinde rahatlık ve huzur ön plana çıkıyor.. Dekorasyonda minimalist yaklaşımlar fazlalıktan uzak, sade, insanı yormayan bir tutum sergiliyor. Ev dekorasyonunda oldukça önemli olan rahatlık giyim mağazalarında da önemini koruyor. Mağazanızı ziyaret eden müşterilerinize kendilerinizi huzurlu hissetmeleri için gereken ambiyansı sağlamalısınız.. Müşterileriniz alışveriş esnasında kendilerini rahat hissetmediklerinde mağazada geçirdikleri sürede azalma olduğunu söyleyebiliriz. Aynı zamanda ürünlerinizden de satın alma oranlarında düşüş görülecektir.

Önceliğiniz konsept olmalı!

Mağaza dekorasyonunda öncelik konsept belirlemek olmalıdır. Belirlenen konsepte göre tasarım modelleri oluşturulmalıdır. Mağazanızda müşterilerinize sunduğunuz ürünler kadar o ürünleri nasıl sergilediğinizde oldukça önemli.  Mağazanızın bulunduğu konumda konseptinizi belirleyebilecek ayrı bir nokta. Eğer mağazanız cadde üzerinde bulunuyorsa müşterilerinizin ilgisini çekebilmek için vitrinlerinize odaklanmalısınız, alışveriş merkezi içerisinde bulunuyorsa eğer aydınlatma seçimleriniz mağazanızı ön plana çıkaracaktır. Cadde üzerinde bulunan mağazalar gün ışığından yararlanabildikleri için aydınlatma konusunda ekstra çaba sarf etmelerine gerek yok. Mağaza dekorasyonunuz markasına değer katabilecek nitelikte olmalıdır.

Dekorasyon psikolojik akışı etkiliyor..

Psikolojik akış dediğimizde müşterinizin mağazanız ile vitrinden başlayan mağaza içi ziyaretini, satın alma sürecini kapsayan durum aklınıza gelmelidir. Mazağa vitrinlerinizde kullandığınız renkler, objeler, tasarımlar ayrıca mağaza içerisinde de duvarlarınızda kullandığınız renkler, desenler psikolojik alışveriş sürecini oldukça etkilemektedir..

Yalınlık kullanılan detaylarda saklı!

Yalınlık diyorsak tamamen objelerden, renklerden uzak bir düzenden bahsetmiyoruz tabii ki. Müşteriyi yormayan detaylara sahip, rahat alışveriş süreci geçirilebilecek sade ortamdan bahsediyoruz. Örneğin; bohem tarzı kıyafetler satan bir mağazaya sahipseniz duvarlarınızda soft renkler kullanabilir, kuru çiçek dalları, blok mum gibi objelerle dekorasyonunuzu tamamlayabilirsiniz.

Renklerin etkisi göz ardı edilemez!

Her renk insan üzerinde olumlu veya olumsuz etkilere sahiptir. Renkler insanların duygusunu harekete geçirmede oldukça başarılıdırlar. Mağaza dekorasyonunuzda konseptinize uygun renk seçimleri yapmak mağazanız için çok önemlidir. Kullandığınız renklerim müşterilerinizin dönüşüm oranlarını etkilediğini unutmayın. Özel günlerde bile kullanacağınız renk tonları müşterileriniz ve satış sürecinizi olumlu etkiler.Mağaza dekorasyonunu yenilemek için işe duvar renklerini konseptie uygun değiştirerek başlayabilirsin. Her konsepte uygun birbirinden güzel boya renklerine sahip https://www.biboya.com.tr/ web sitesini ziyaret edebilirsin. Ayrıca dekorasyonun için seçtiğin rengin sorunsuz bir şekilde kapına kadar teslim! Dekorasyonun için kullandığın boyanın geri kalanını Bi’Boya‘ya iade edebilir, dekorasyonunu canlandırırken aynı zamanda tasarruf edebilirsin. Bi’Boya ile trendi yakalamak işte bu kadar basit!

Diğer Yazılara Göz At
Mekan
Deneme
Mekan
Trend Retro Ev Dekorasyon Fikirleri
Mekan
Bahçe Duvarı Boyama Nasıl Yapılır? Bahçe Duvar Boyama Renkleri

Toast Message